جام جم فلسفه

پشت صحنه جام جم فلسفه

جام جم فلسفه

پشت صحنه جام جم فلسفه

فراخوان مقالات فلسفی

 

با سلام

جام جم فلسفه  در ادامه فعالیت های خود در مسیر ایجاد فضایی سالم برای عرضه  و تضارب آراء و با توجه به بررسی های کیفی صورت پذیرفته، تصمیم بر آن گرفته است که از ابتدای تیر ماه علاوه بر انعکاس مقالات منتشر شده ، خود نیز مقالات فلسفی که از سوی مخاطبانش ارسال می گردد را منتشر سازد. در همین راستا تحریریه جام جم فلسفه از تمامی دوستان و مخاطبان خود برای ارسال مقالات فلسفی و مشارکت در ایجاد فضایی کاملا خصوصی و به دور از هرگونه کج سلیقه گی دعوت به عمل می آورد.

لازم به ذکر است دوستان لازم است که مقالات خود را به آدرس em1387@yahoo.com ارسال نمایند. 

 جام جم فلسفه خدمتگذار اندیشمندان فارسی زبان / صفحه اصلی جام جم فلسفه

نظرات 3 + ارسال نظر
ساحل دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ق.ظ http://gift-iran.com/Enrol/?ID=NzkzMA

سلام
از شما بطور رسمی برای عضویت در سایت بزرگ هدیه - ایران دعوت میگردد.
شما با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشمار این سایت بهره مند گردید.
با تشکر

ارتباط دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

حسام فروزان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://foroozan.govashir.net

سلام. کار خوبی را آغاز کردید. من در اولین فرصت یک مطلب برایتان می فرستم. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد